یکی از چالش هایی که هنگام راه انداختن یک کسب و کار وجود داره، انتخاب محل مناسب برای اون کسب و کاره. احتمالا برای شما هم پیش اومده که با خودتون گفتید اگر یه نفر در فلان خیابون نونوایی، لوازم تحریر، کافی‌نت و … بزنه کارش می‌گیره. چون تا چند کیلومتری اون خیابون چنین چیزی نیست و نیازش احساس میشه. اما نکته‌ای که اینجا وجود داره اینه که آیا توی اون خیابون مغازه‌ای برای اجاره یا خرید وجود داره یا نه؟ چند تا کسب و کار مشابه توی اون منطقه وجود داره؟ چه چیز هایی اطراف مغازه شما اهمیت داره؟ برای مثال اگر بخواید فروشگاه لوازم تحریر بزنید، وجود مدرسه یا دانشگاه اطراف اونجا اهمیت ویژه‌ای داره. حتی ممکنه وجود تعداد زیادی از یک نوع کسب و کار در یک خیابون برای شما اهمیت داشته باشه.

کاری که من انجام می‌دم اینه که اطلاعات موجود در سطح اینترنت رو در مورد کسب و کار شما جمع آوری می‌کنم و یک گزارش از مغازه‌ های موجود برای فروش/اجاره که متناسب با نیاز (بودجه/منطقه/متراژ) شماست رو در اختیارتون قرار می‌دم.

اگر قصد دارید برای کسب و کار خودتون یک محل مناسب رو پیدا کنید، بعد از پر کردن فرم زیر، می‌تونید در تلگرام به یوزرنیم @VahidBaghi یا در توییتر به @VahidBaghi95 پیام بدید تا هزینه انجام پروژه رو بهتون اعلام کنم.

https://survey.porsline.ir/s/Yocn2GzJ